Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 22, 2004
Image Size
97.7 KB
Resolution
451×703
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,333
Favourites
372 (who?)
Comments
45
Downloads
415
×
Good old fashioned by AnnouncerGuy Good old fashioned by AnnouncerGuy
Okay, getting back to the reason we all love DBZ so much....Cuz it's just so darn cool. This is what we in the business like to call Gokuh's "Here I am to save all your weak asses at the last minute again" stance. Something I feel I am close to perfecting. Once again, me and the computer are hardly good friends so forgive the bad effects. Gotta go, my mom is gonna kill me, must shower and boy do do I work fast under pressure. Ciao!
Add a Comment:
 
:iconkhaosoldier25:
khaosoldier25 Featured By Owner Jun 10, 2014  Hobbyist Artist
This pic is so coolio! Good Job!Goku and the magic Nimbus 
Reply
:iconzan67:
zan67 Featured By Owner Apr 24, 2014
When I first saw the title, the first thought that came to me was "Good old fashioned ass whooping." Goku's face just has that message. haha Nicely done.
Reply
:iconlandra15:
landra15 Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Excellent
Reply
:iconpoohead189:
POOHEAD189 Featured By Owner Mar 26, 2012  Student Writer
8 years later? DBZ is still cool :]
Reply
:iconsagittarius1992:
Sagittarius1992 Featured By Owner Jan 20, 2012
he´s angry...bad guys you should run and hide^^
Reply
:iconsup3rn0vagurl:
sup3rn0vagurl Featured By Owner Jan 16, 2012  Hobbyist Photographer
Yeah, and he's always late...but hey, when he does it, he does it right =]!
Reply
:iconjessethejester:
Jessethejester Featured By Owner Feb 6, 2007  Hobbyist Traditional Artist
really?
Reply
:iconjuidar:
JUIDAR Featured By Owner Aug 25, 2006  Professional Filmographer
SPIRIT BOMB!

Gotta love it!
Reply
:icondeath-caster:
death-caster Featured By Owner Aug 7, 2006
Great job with his face! It looks just like the show!
Reply
:iconsonigoku:
sonigoku Featured By Owner Mar 20, 2006
Classic!

FAVORITE!!!
Reply
Add a Comment: