Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 28, 2004
Image Size
144 KB
Resolution
540×693
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
20,135
Favourites
535 (who?)
Comments
70
Downloads
938
×
Wish gone wrong by AnnouncerGuy Wish gone wrong by AnnouncerGuy
This was a request by Azarian-Rurouni. I may recolor this because it looks kinda like crap but that is for another day... the neat thing is, this one actually had a background..well..sorta. I know I've been submitting alot lately but it's a four day weekend so these things happen.
Add a Comment:
 
:iconsoniccd93:
soniccd93 Featured By Owner May 5, 2014
need a remake NOW!!!!!
Reply
:iconfurrifur:
FurriFur Featured By Owner Sep 30, 2013
Oh god.
Reply
:iconmysticallove22:
MysticalLove22 Featured By Owner Sep 30, 2012
lOl I seen this animated on youtube! I never knew it was a drawing!
Reply
:icongenisay:
Genisay Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Pfft!
Reply
:iconplatinumphoenixoft:
PlatinumPhoenixofT Featured By Owner Dec 23, 2011
hilarious!
Reply
:iconnofido:
nofido Featured By Owner Dec 4, 2011
lol those two :XD::giggle:
Reply
:iconshidani:
shidani Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist General Artist
roflmao that's awsome i love it :squee:
Reply
:iconcliffdagreat:
cliffdagreat Featured By Owner Sep 11, 2011
Oh that's ADORABLE. And it would seem to be SO ADORABLE that someone on youtube liked it too. ;)

watch?v=EOURQYuULQw&feature=related
Reply
:iconzakflame:
zakflame Featured By Owner May 31, 2011  Hobbyist Traditional Artist
cool armor
Reply
:iconzacharymckim:
ZacharyMckim Featured By Owner Jul 23, 2009
I remember writing a chapter about this on one of Writing.com's interactive stories....what did you say the background was again?
Reply
:iconsdvl:
SDvl Featured By Owner Jun 7, 2009
That happens when you let someone with Goku-genes make a wish D:
Reply
:iconleila490:
Leila490 Featured By Owner Mar 10, 2010
HAHAHA :D I absolutely agree :D
Reply
:iconquidwitch:
quidwitch Featured By Owner Jul 8, 2009
Lol true!
Reply
:icondracostarhome:
dracostarhome Featured By Owner Dec 6, 2007
:rofl: Awe poor goten! ^^;

does sound like something he'de accidentally wish for thou.... XD

very well done. I love your coloring style.
Reply
:iconkwonpacalypse:
Kwonpacalypse Featured By Owner Sep 11, 2007
lmfao awesome
Reply
:iconpolicegirl90:
PoliceGirl90 Featured By Owner Jul 13, 2007
:rofl: Imao
this is great! :lol:
Reply
:icontinybr:
Tinybr Featured By Owner Jul 11, 2007
This cool nice one.
Reply
:iconvegerot:
Vegerot Featured By Owner Jul 1, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha, this is great! Knowing those two, this probably would have happened to them at some point! :XD:
Reply
:icons70baby:
s70baby Featured By Owner Jan 16, 2007
Yeah, I could see that happening, especially with those two! Very cute!
Reply
:iconsherri-pon:
sherri-pon Featured By Owner Dec 4, 2006
Took me a whole to get the joke but this is awesome! XD
Reply
:iconkotenka1984:
kotenka1984 Featured By Owner Oct 9, 2006  Hobbyist Digital Artist
oh my god ~they are so cute! this idea is great! you can even write a fiction about it!(or you already wrote it?
Reply
:iconkotenka1984:
kotenka1984 Featured By Owner Oct 9, 2006  Hobbyist Digital Artist
oh my god ~they are so cute! this idea is great! you can even write a fiction about it!(or you already wrote it?
Reply
:iconadmeister:
admeister Featured By Owner Sep 17, 2006
Great pic, pretty funny too! :lol:
Reply
:iconkashianxanthe:
KashianXanthe Featured By Owner Aug 26, 2006  Hobbyist Traditional Artist
LOL
Reply
:iconcyber-shady:
Cyber-Shady Featured By Owner Aug 11, 2006
Hahaha, I couldn't imagine DBZ without those two :giggle:
Reply
:iconingridda:
Ingridda Featured By Owner Aug 5, 2006   General Artist
I wanna be like you when I grow up ^_^ LOVE YOUR WORK, JUST LOVE IT, LOVE IT, LOVE IT ^_^now I'm sitting here and just can't imagine anything good to draw. . . I just wanna hit my head into the wall few times, maybe that would help. . . maybe not. . .
Reply
:iconaorichan:
aorichan Featured By Owner Apr 14, 2006   Writer
XDD
awesome :+fav:
Reply
:iconszelenbaum:
Szelenbaum Featured By Owner Mar 20, 2006
nice :D
Reply
:iconirishime:
IrisHime Featured By Owner Dec 1, 2005  Student Digital Artist
sounds just like something goten would say ^^
Reply
:icon954:
954 Featured By Owner Nov 22, 2005
heh heh funnie lil pic ya got there.i love goten's expression on his face.
Reply
:iconesjitu:
Esjitu Featured By Owner Nov 14, 2005  Hobbyist Digital Artist
Aw, that's an adorable idea for a pic!! I love the coloring style. ^_^

If you like Goten and Trunks, be sure to check out my gallery!!!
Reply
:iconbura400:
bura400 Featured By Owner Sep 16, 2005
Too cute and funny--Your style is very similar to Toriyama's. Very sketchy and pretty. Welcome to the faves. ^_~

Bura-chan
Reply
:iconyukidemon:
YukiDemon Featured By Owner Aug 26, 2005  Professional Interface Designer
XD how cute I :heart: young goten when he looks so much like his father its adorible! lol then he grows up..
Reply
:iconwlfss:
WlfSS Featured By Owner Aug 2, 2005
:rofl:
Reply
:iconanimeprincess1452:
animeprincess1452 Featured By Owner May 26, 2005
That's so funny! Goten can be such a cluts sometimes... nice job.
Reply
:icontrunks-lover:
trunks-lover Featured By Owner Mar 21, 2005
AAAAHAHAHAHAHAHAHAA THATS SO FREAKING FUNNY XDDDDDD
Reply
:iconrhythm-wily:
Rhythm-Wily Featured By Owner Mar 8, 2005
Be careful what you wish for...*laughs*
Reply
:iconnewvagabond:
newvagabond Featured By Owner Mar 4, 2005  Professional General Artist
XD That's so cute.
Reply
:iconmutt-lii:
Mutt-Lii Featured By Owner Feb 28, 2005  Professional Digital Artist
MUAHAHAHA!!!! Oh well, at least there will be a good story to tell Chichi while she's whoopin the shit outa them..... lol, nice work.
Reply
:iconmitsuka:
Mitsuka Featured By Owner Dec 23, 2004
:rofl: Classic!! :clap: :clap: *fav* I love your work!
Reply
:icondokuro:
Dokuro Featured By Owner Dec 4, 2004
lol that is so funny i love it.
Reply
:iconlauraneato:
lauraneato Featured By Owner Dec 4, 2004
this is hilarious! I love it. great idea :)
Reply
:iconannouncerguy:
AnnouncerGuy Featured By Owner Dec 4, 2004
but it wasn't my idea....:shrug:
Reply
:iconlauraneato:
lauraneato Featured By Owner Dec 4, 2004
Yeah, I know it wasnt your idea. But it's still funny.

You know, I have a request. This is a comic that I've been meaning to do, but I've never been getting around to doing it because I cant draw comic book style and I really dont have the time. but even if you sketch this, it could be potentially really funny.

Make the Frieza saga a quick spoof of Empire Strikes Back with Vegeta fighting Frieza.. And Vegeta saying "You killed my father" and then Frieza saying that he IS his father, and Vegeta saying "NOOOOOOOO" That has the potential of being really hilarious.

Anyway, great work, as always. =)
Reply
:iconannouncerguy:
AnnouncerGuy Featured By Owner Dec 4, 2004
What's really funny is I can't imagine Freeza being anyone's "father". I'll think about it.
Reply
:iconlauraneato:
lauraneato Featured By Owner Dec 4, 2004
Ah yes, and I have another idea that you could do. You know how there are all kinds of fan art out there of Goku holding little Goten?

What if you made a GT spoof and had adult Goten holding little Goku? That's be a twist ; )
Reply
:iconcookecakes:
COOKEcakes Featured By Owner Dec 1, 2004  Hobbyist Filmographer
:rofl: Haah! This is funny! :D TALLER not BIGGER! :aww: It's funny how some people just don't seem to see the difference there. :o
Yet again another great job, keep it up!
:wave:
Reply
:icongogetajr:
GogetaJr Featured By Owner Dec 1, 2004
:giggle:
Reply
:iconnekoni:
nekoni Featured By Owner Dec 1, 2004  Professional Digital Artist
Eheheheeeeee! =) funny trouble-some chibis! =D
Reply
Add a Comment: